Nejčastější důvody, proč nejde zaplatit kartou

Vzhledem k tomu, že se jedná o situaci, která se stává, připravili jsme pro vás a vaši lepší informovanost přehled nejčastějších důvodů, proč tzv. neprojde platba na internetu.

Na kartě nejsou povoleny internetové platby

Obzvláště u nových karet je toto velmi častým důvodem, proč nejde zaplatit při nákupu na e-shopu.
Co s tím?
Ať už je vaše karta nová, nebo už ji nějakou dobu používáte, zkontrolujte si, zda máte povoleny platby na internetu, případně si je povolte.

Na kartě je nastaven limit na internetové platby

Internetové platby máte povoleny, ale máte nastaven, ať už kvůli bezpečnosti, nebo z jiného důvodu, limit pro platby na internetu.
Co s tím?
Před nákupem na internetu si zkontrolujte, zda je nastavený limit dostačující pro váš plánovaný nákup. Případně si limit nastavte vyšší.

Na účtu, ke kterému je karta přiřazena, není dostatek prostředků

V případě, že není na vašem účtu dostatek finančních prostředků pro provedení platby za váš plánovaný nákup, banka platbu zamítne a platba nebude provedena.
Co s tím?
Pro platbu vyberte účet, na kterém je dostatek prostředků pro provedení vašeho plánovaného nákupu na internetu. Pokud máte účet určený pro platby na internetu a vždy si na něj pošlete peníze jen pro tento účel, zkontrolujte, zda jste si peníze převedli, či zda již na tomto účtu jsou.

Platnost karty, kterou chcete platit, vypršela

Karta, u které vypršel datum její expirace, nebude platebními systémy akceptována a s takovou kartou nelze platit.
Co s tím?
K platbě používejte vždy pouze kartu, která je platná, příp. si tuto skutečnost před platbou zkontrolujte.

Zadali jste špatný ověřovací kód nebo kód 3D

Může se stát, že uděláte překlep při zadávání čísla karty, CVC kódu, či ověřovacího kódu, který vám zašle vaše banka.
Co s tím?
Před odesláním platby si zadané údaje zkontrolujte, abyste měli jistotu, že jsou správně a platba bude provedena.

Kliknuli jste na tlačítko „Zpět“

V prohlížeči jste kliknuli na šipku „Zpět“ dříve, než proběhla platba. Pokud se tak stane, platba již neproběhne a objednávka na e-shopu nebude zaplacena. Vaše kliknutí na tlačítko zpět mohlo mít např. tyto důvody:
- Na poslední chvíli chcete změnit některé údaje v objednávce, a tak zmáčknete Zpět.
- Nakupujete a platíte na mobilním telefonu a v procesu platby zmáčknete Zpět v domnění, že se vracíte na stránku e-shopu. Platba se tím ovšem přeruší.
Co s tím?
Nechte platební proces doběhnout do konce a nepřerušujte jej tlačítkem Zpět.

Zavřeli jste okno platební brány křížkem

Jedná se o podobný případ, jako je ten předchozí. Zavřením prohlížeče „křížkem“ přerušíte proces platby za objednávku.
Co s tím?
Nechte platební proces doběhnout do konce a nepřerušujte jej žádným zásahem, dokud vám platební brána neoznámí, že vše proběhlo v pořádku. U některých online bankovních převodů může komunikace mezi platební bránou a bankou chvíli trvat.

Časové omezení pro dokončení platby

Každá platební transakce má nastavený určitý časový limit. Každá banka má nastavený svůj. Pokud je tento limit překročen, možnost platby vyprší a nebude ji možné dokončit.
Co s tím?
Neodkládejte zbytečně platbu a dokončete ji, jakmile se dostanete do prostředí platební brány.

Banka či platební brána má odstávku / výpadek systémů

Banky i provozovatelé platební brány musí čas od času provést odstávku a své systémy zaktualizovat, případně provést nutné pravidelné servisní zásahy. K těmto servisním zásahům dochází zpravidla v nočních hodinách, kdy je provoz minimální. O těchto situacích se vás snažíme informovat přímo v košíku.
Co s tím?
Pokud potřebujete nutně zaplatit platební metodou, která je v tu chvíli dočasně nedostupná, vydržte, prosím, výpadky nebývají dlouhé. Případně zvolte výjimečně jinou platební metodu. I nás to mrzí, bohužel tyto servisní zásahy nedokážeme ovlivnit. Děkujeme.

Tolik k možným důvodům nedokončení platby vlastně nejen kartou, ale i jakékoliv jiné platby on-line (online okamžitý platební převod, Google Pay či Apple Pay – obě posledně jmenované jsou v principu platby kartou).

Co ale dál? Zboží je v košíku, objednávka odeslaná, potvrzení o přijetí objednávky z eshopu máte v mailu. Ale není zaplaceno. A vám je jasné, že bez zaplacení vám zboží neodešleme.

Nic se neděje, zachovejte chladnou hlavu. Jsou tři možnosti, jak se v takové situaci zachovat:

1. Kontaktujte nás na 800 100 629, nebo na emailu obchod@sexshop.cz a domluvte se s námi. Zašleme vám údaje k platbě a vy zaplatíte bankovním převodem ve svém internetovém bankovnictví. Případně můžeme změnit způsob platby na "Na dobírku". Rádi vám pomůžeme.

2. Pokud na objednávku zrovna nespěcháte a máte v nás důvěru, my vás budeme kontaktovat automaticky sami, jakmile zjistíme, že se nepovedlo vaši objednávku zaplatit.
V takovém případě nedělejte nic a vyčkejte na náš kontakt. Platební údaje vám zašleme automaticky a vy zaplatíte stejně jako v předešlém bodě.

Teď už víte téměř vše o tom, co se může přihodit při platbě kartou, a jak se zachovat.
Pojďte se tedy vrhnout do výběru své nové erotické pomůcky.

Nákupní košíkCHCI SE VRHNOUT DO VÝBĚRU