Protože erotické pomůcky jsou spotřební zboží jako každé jiné, občas je třeba je i reklamovat. Jak na to?
CO UDĚLÁTE VY
Spolu s výrobkem zašlete i nákupní doklad nebo jeho kopii, reklamační list s podrobným popisem závady (u prádla je dobré označit místo vady samolepicím papírovým štítkem) a kontaktní údaje, abychom vás mohli v případě potřeby kontaktovat.
Vadný výrobek pečlivě zabalte a pošlete na centrálu v Hradci Králové. Můžete jej samozřejmě přinést i na prodejny, ale zaslání reklamace přímo na centrálu vše urychlí. Zboží neposílejte na dobírku, stačí obyčejný balík.
CO UDĚLÁME MY
Reklamaci přijmeme, posoudíme a vyřídíme nejpozději ve lhůtě uvedené v obchodních podmínkách, ale ve většině případů mnohem dříve.
Nový kus zasíláme dle předchozí dohody buď přímo k vám nebo na vámi vybranou prodejnu.
V případě oprávněné reklamace máte právo na náhradu poštovného v nutné výši. Pokud požadujete proplacení poštovného za zaslání výrobku k reklamaci, zašlete kopii podacího lístku na e-mail: reklamace@sexshop.cz
Podrobné informace k reklamacím jsou uvedeny v reklamačním řádu.